2. oktobra 2019

Popolnoma spremenjen okvir, nov motor, 180 milimetrov hoda. Skoraj spustaš, a še vedno v enduro segmentu e-koles.

Ko želiš stopiti v čevlje, ki jih je lani oblikoval Turbo Levo, veš, da moraš narediti vse na novo, če želiš, da bodo udobni. Tako je bilo tudi z modelom Kenevo, Specializedovim enduro e-kolesom. Sedaj ponuja 180 milimetrov hoda spredaj in zadaj.

Kenevo je čisto nov, ima zmogljivejši motor, zmogljivejšo baterijo, skoraj spustaške sposobnosti in kar je morda najbolj zanimivo, v poplavi 29-palčnih koles tega segmenta je le-ta na 27,5-palčnih obročnikih. In vedno s plašči premera 2,6”.

Na kratko:

Najprej k motorju in bateriji. Starega je nadomestil motor z oznako 2.1, takšnega poznamo že pri Levu, in je 400 gramov lažji od predhodnika z oznako 1.3. Proizvajalec motorjev je še vedno Brose. Bateriji sta dve in sicer 700 ter 500 Wh (odvisno od modela). Baterija je vgrajena v spodnji del okvirja. Navor znaša, enako kot pri Levu, 90Nm.

Okvir je aluminijast in je brez ohišja motorja od predhodnika lažji za skoraj kilogram. Narejen je po vzoru Stumpjumperja in Endura. Kot krmilne cevi je za stopinjo položnejši kot pri predhodniku in znaša 64 stopinj. S pomočjo vrtljivega čipa je možno kolesu dodati 6 milimetrov višine pri gonilni osi in s tem spremeniti kot krmilne cevi za pol stopinje. Prav tako je kot sedežne cevi strmejši kot pri prejšnjem Kenevu in znaša 77 stopinj. Cevi ob verigi so zaradi sedišča motorja dolge 454 mm in prav zato so se pri proizvajalcu odločili za uporabo 27,5-palčnih obročnikov.

Tabela velikosti je enako zastavljena kot pri novem Enduru, se pravi: S2, S3, S4 in S5. Pri Specializedu namreč zagovarjajo sklad (stack) in doseg (reach) kot glavni vodili pri izbiri velikosti okvirja ter lažjo izbiro prave velikosti.

Modela bosta na voljo dva in sicer Expert ter Comp. Prvi, bolje opremljeni, se ponaša z dvomostovnimi vilicami RS Boxxer, drugi z Marzzochijevim Bomberjem Z1. Pri obeh pa je zadaj nameščena vijačna vzmet, ki poleg 180 milimetrov hoda skrbi tudi za agresivnejši videz kolesa.

Kenevo v videu

Modelna paleta

Expert:
– okvir M5 Premium Aluminium
– zadnji blažilec RockShox Super Deluxe Coil Select
– vilice RockShox Boxxer Select RC, 180 mm
– menjalnik in ročica Sram GX / Sram S700
– kaseta Sram PG 1130, 11-42t
– gonilka Praxis (vedno dolžine 165 mm), 32t
– zavore Sram Code R, 4-batne
– obročniki Roval 27,5” Alloy DH (zadnje pesto DT Swiss 370)
– potopna sedežna opora Specialized Command Post (pri velikosti S2 130 mm, pri ostalih velikostih 160 mm hoda)
– motor Specialized (Brose) 2.1, custom Rx Trail Tuned, 250 W
– baterija Specialized M2-700, 700 Wh

Comp:
– okvir M5 Premium Aluminium
– vilice Marzzochi Bomber Z1, 180 mm
– zadnji blažlec Marzzochi Bomber CR
– menjalnik in ročica Sram NX / Sram S700
– kaseta Sram PG-1130, 11-42t
– gonilka Praxis (vedno dolžine 165 mm), 32t
– zavore Sram Code R, 4-batne
– obročniki Roval 27,5” Alloy DH
– potopna sedežna opora Specialized Command Post
– motor Specialized (Brose) 2.1, custom Rx Trail Tuned, 250 W
– baterija Specialized M2-500, 500Wh (možna nadgradnja z 700 Wh)

Dodatne informacije najdeš na specialized.com/si

Foto proizvajalec

Sledite nam