Južnoafriško podjetje, ki se ukvarja s prodajo kolesarskih komponent, je v svoj repertoar dodalo tudi okvir za gorsko kolo. Čista klasika, ki je lahko tudi enoprestavnik.
Rapidé Cycles, podjetje iz Johannesburga, je južnoafriškemu in tudi širšemu tržišču poznano predvsem po kolesarskih komponentah. Pesta, sedežne in krmilne opore, krmila, ročaji in še kakšna malenkost se najde. Večino komponent proizvedejo na Tajvanu, nekaj pa tudi doma v Republiki Južni Afriki.
Tigré
Pred mesecem so predstavili tudi prvi okvir lastne blagovne znamke. Gre za klasičnega trdorepca, varjenega iz krommolibdenskih cevi z oznako 4130, ki je združljiv s 27,5- in 29-palčnimi obročniki. Na zadnjem delu je prostor za os širine 142×12 ali 148×12 Boost. Zaradi pomičnih nosilcev osi se Tigré lahko uporablja kot enoprestavnik.
Zanimiva gometrija in združljivost z vilicami do 140 milimetrov hoda
Okvir je na voljo v velikostih M, L in XL. Kot krmilne cevi pri uporabi z vilicami s 100 milimetri hoda znaša 67, kot podsedežne pa 74,5 stopinje. Nastavljiv zadnji del obverižnih cevi omogoča dolžino med 435 in 455 milimetri. Pri uporabi vilic s 120 milimetri hoda znaša kot krmilne cevi 66, kot podsedežne pa 73,6 stopinje. Na Tigréja lahko namestiš tudi vilice s 140 milimetri hoda in spredaj dobiš skoraj enduraški 65,2-stopinjski kot, kot podsedežne cevi pa je 72,7 stopinje pri velikosti L.
Maksimalna dimenzija pnevmatik znaša 29×3,0″, kar je enako standardu 29+. Rapidé Tigré sprejme tudi pnevmatike 27,5+, kolo pa se najboljše obnese z uporabo pnevmatik dimenzij 29×2,5″.
Na kratko
LSL (Long, Slack, Low) je proizvajalčev slogan, saj je geometrija okvirja dejansko prilagojena uporabi zelo kratkih krmilnih opor in širokih krmil. Tigré z največjo dimenzijo pnevmatik postane udoben potovalnik, z vsem, kar je vmes, pa zna biti prav uživaško kolo.
Cena v Republiki Južni Afriki znaša 10000 randov, kar znaša 530 evrov. A k ceni je potrebno prišteti še vse dajatve in carino.
Več informacij najdeš na rapide.co.za.