Ibis Oso
11. oktobra 2022

Še en e-predstavnik v segmentu koles enduro. Močna baterija, 170 milimetrov hoda spredaj, 155 zadaj. Ibis Oso je opremljen s sistemom Bosch.

V španskem jeziku oso pomeni medved. Ali je prvo e-kolo znamke Ibis težko kot medved? Niti ne. Je pa vsekakor zelo okretno in živahno, čeprav ne “hlača” naokoli. Velikost obročnikov modela Oso je odvisna od velikosti okvirja. Tako je pri večjih velikostih kolo obuto v 29-palčne plašče spredaj in zadaj, pri velikostih S in M pa ima zadaj nameščeno 27,5-palčno pnevmatiko. Od velikosti okvirja je odvisna tudi dolžina cevi ob verigi. Motor, baterija in nadzorna enota so znamke Bosch.

Na kratko

Štiri velikosti (S, M, L in XL), 64-stopinjski kot krmilne cevi, 77-stopinjski kot podsedežne cevi pri velikostih S in M, stopinjo strmejši pri velikosti L in 79-stopinjski pri velikosti XL. Cevi ob verigi so pri manjših dveh velikostih dolge 439 milimetrov, pri večjih dveh pa cevi ob verigi merijo 444 milimetre. Višina gonilnega ležaja je 341 milimeter pri manjših dveh velikostih okvirja in milimeter manj pri večjih dveh. Sredina je 31 milimetrov nižje od osi obročnikov. Doseg (reach) se giblje med 430 in 540 milimetri.

Sistem vzmetenja je osnovan na platformi dw-link (Upper Link), masivna karbonska nihajka pa oblikovno sledi smernicam prednjega trikotnika, v katerega je vgrajena baterija Bosch, katere kapaciteta je zopet odvisna od velikosti okvirja. Pri najmanjšem okvirju je na voljo baterija s kapaciteto 625 Wh, pri ostalih pa kapaciteta znaša 750 Wh. Motor prozivajalca Bosch je serije CX, edino, kar ga loči od konkurence, je to, da so pri Ibisu sami zasnovali nastavek za polnjenje in naj bi bil nekoliko bolj robusten od klasičnega serijskega znamke Bosch.

Zanimiv detajl na celotnem kolesu sta tudi prednja in zadnja luč proizvajalca Lupine. Prednja ima svetilnost 900 lumnov.

The Loam Ranger in test Ibisa Oso

Oso ponuja spremembo konfiguracije

Z zamenjavo zadnjega blažilca 205 x 60 mm z blažilcem 205 x 65 mm lahko hod s prvotnih 155 milimetrov nadgradiš na 170 milimetrov hoda, spredaj pa lahko natakneš vilice s 180 milimetri hoda. Opcijsko naj bi se, kot pravijo pri Ibisu, poigral tudi z vilicami z dvojno krono. Ni kaj, tale Oso zna biti zelo prilagodljiva “živalca”.

Trenutna opremska paleta:

Oso GX

  • Okvir carbon, 155 mm
  • Zadnji blažilec Fox Performance Elite X2
  • Vilice Fox Float 38 Performance, 170 mm
  • Menjalnik in ročica SRAM GX Eagle
  • Kaseta SRAM XG 1275, 10-52t
  • Gonilka SRAM EX1 E-Crank, 34t
  • Zavore Shimano XT M8120, 4-batne
  • Obročniki Blackbird Send I / Ibis
  • Pnevmatike Maxxis Assegai, 29×2.5″,TR, WT / Maxxis Aggressor, 29×2.5″, TR, WT (pri velikostih S in M – 27,5×2,5″)
  • Potopna sedežna oprora Bike Yoke Revive
  • Motor Bosch Performance Line CX, 85 Nm
  • Baterija Bosch 750 Wh Powertube (M, L in XL), 625 Wh Powertube (pri velikosti S)
  • Nadzorna enota Bosch Kiox 300

Dodatne informacije najdeš na ibiscycles.com.

Fotografije proizvajalec

Preberi še

Loose Cycles predstavlja: Ibis Ripmo

Sledite nam