Kolo, ki sliši na ime Poacha, je označeno za kolo, ki naj bi premikalo meje. Pa ne tehnoloških, temveč meje pri užitkih kolesarja na kolesu.
Medtem ko so se kolesa razreda enduro po zmogljivosti in trdnosti vse bolj približala kolesom za spust, je minilo kar nekaj časa, da je proizvajalec določil kolo v kategorijo freeride. Pri Ghostu so model Poacha opisali kot “kolo za freeride oziroma kolo, ustvarjeno za premikanje meja“. Ob premieri v sporočilu za javnost Poacha nikjer ni omenjen kot kolo za enduro ali super enduro.

Kolo ima na okvirju, ki je vpet v manjši 27,5-palčni obročnik zadaj in 29-palčnega spredaj, v osnovi prostor za 180 milimetrov hoda spredaj in zadaj, a pri Ghostu pravijo, da z zamenjavo zadnjega blažilca lahko pridobiš 10 milimetrov hoda (190 mm), spredaj pa lahko natakneš vilice z dvojno krono in z 200 milimetri hoda. Se pravi dobiš skoraj pustaško mašino, le koti in medosna razdalja niso ravno v segmentu koles za spust.

Na kratko
Teža karbonskega okvirja pri velikosti L in brez zadnjega blažilca znaša 3,8 kilograma. Strmo postavljena sedežna cev pa omogoča, da je Poacha primeren tudi za vzpenjanje, za razliko starejših freeride ali koles razreda park. Vzmetenje deluje na paru so-vrtečih členov, pri čemer spodnji poganja nizko nameščen blažilec dimenzij 250×70. Če se ta poveča na 75 milimetrov, ima uporabnik lahko na zadku 10 milimetrov hoda več. V okvir pa lahko vstaviš zračni blažilec ali pa tistega z vijačno vzmetjo.
Geometrija se lahko prilagodi na dva načina, in sicer s preklopnim čipom (“flip chip”) na zadnji strani zgornje cevi ob verigi, kar omogoči spremembo za pol stopinje, ali pa se z nastavitvijo šalice krmilnega ležaja doseg (reach) spremeni za +/- 5 milimetrov.
Velikosti okvirja so štiri (S, M, L in XL), v osnovi kot čelne cevi znaša 64 stopinj, efektivni kot sedežne cevi je 78-stopinjski, cevi ob verigi so pri velikostih S in M dolge 439, pri velikostih L in XL pa 444 milimetrov. Gonilni ležaj je postavljen 14 milimetrov pod osema obročnikov, doseg pa znaša 435 (S), 466 (M), 490 (L) in 510 milimetrov (XL).
Poacha v videu
Modelna paleta
Na voljo so tri opremske izpeljanke. Najcenejšega vrednotijo na 4999 evrov, srednji s končnico Pro bo stal 6499, najdražji Full Party pa okroglih 8 tisočakov.
Poacha
- Okvir carbon, 180 mm
- Zadnji blažilec RockShox Vivid Select
- Vilice RockShox ZEB Select, DebonAir+, 180 mm
- Menjalnik in ročica Sram Eagle 70 T-Type, Sram Eagle 70 Single Trigger
- Kaseta Sram XS-1270 Eagle T-Type, 10-52t
- Gonilka Sram FC Eagle 70 DUB T-Type, 30t
- Zavore Sram Maven Bronze, 4-batne
- Obročniki WTB ST Tough / Shimano FH-TC500
- Pnevmatike Continental Kryptotal
- Potopna sedežna opora TRANZ X Dropper



Poacha Pro
- Okvir carbon, 180 mm
- Zadnji blažilec Fox Float X2 Factory
- Vilice Fox 38 Float Factory GRIP X2, 180 mm
- Menjalnik in ročica Shimano Deore XT RD-M8100 / Shimano Deore XT SL-M8100-IR
- Kaseta Shimano Deore XT CS-M8100, 10-51t
- Gonilka Shimano Deore XT FC-M8200, 30t
- Zavore TRP DH-R Evo
- Obročniki DT Swiss F 1900
- Pnevmatike Continental Kryptotal
- Potopna sedežna opora TRANZ X Dropper



Poacha Full Party
- Okvir carbon, 180 mm
- Zadnji blažilec Rock Shox Vivid Ultimate
- Vilice Rock Shox ZEB Ultimate Charger 3.1 RC2, DebonAir+, 180 mm
- Menjalnik in ročica Sram GX Eagle AXS T-Type / Sram AXS Pod Controller
- Kaseta Sram XS-1275 Eagle T-Type, 32t
- Gonilka Sram GX Eagle DUB T-Type, 10-52t
- Zavore Sram Maven Silver 4-batne
- Obročniki DT Swiss FR 1500
- Pnevmatike Continental Kryptotal
- Potopna sedežna opora TRANZ X Dropper