Po legendarnem Manitou Dorado, XC vilicah RockShox RS1, Marzocchijevih Bomber RAC in vilicah butičnih proizvajalcev so tukaj nove vilice Fox Podium. Vilice, ki naj bi dodobra pretresle svet endura.
Fox je s predstavitvijo novih vilic Podium na novo postavil koncept gravitacijskega vzmetenja z eno krono. Visokozmogljive obrnjene vilice s 170 mm hoda obljubljajo neprimerljivo prednost na tehničnem terenu, dirkah v enduru in pri vožnji z e-gorskimi kolesi. Pod sloganom “Nepoštena prednost” so Podium zasnovali tako, da ponuja nov standard togosti, dinamičnega odziva in gladkega delovanja.

Na kratko
Z inverted (obrnjenim) dizajnom oziroma namesto klasične zasnove, kjer se spodnji del pomika po potopnih ceveh, je Podium obrnil svet na glavo. S tem ponuja polno oljno potopitev, kar pomeni, da težnost tesnila ohranja stalno namazana in čista. Razdalja med pušo in osjo je krajša. To pomeni, da več ko se vilice potopijo (gredo globje v hod), manj trenja se čuti. S tem, ko je sistem obrnjen, se umazanija ne nabira v notranjosti vilice, temveč “potuje” stran. Z obrnjeno zasnovo je delovanje vilic odzivnejše, bolj so občutljive na manjše neravnine.
Zgornje cevi imajo premer 47 milimetrov, kar je devet milimetrov več kot pri vilicah Fox 38. Nova krona je oblikovana tako, da s čim manjšo maso dosega maksimalno togost. Jeklena os dimenzij 20×110 milimetrov zagotavlja torzijsko togost, stabilnost. Tako obrnjen sistem delovanja vilic ne potrebuje dvojne krone.
Brendan Fairclough in vilice Podium v videu
GlideCore in kartuša Grip X2
Z novo tehnologijo Float EVOL GlideCore so pri Foxu močno izboljšali bočno in osno trdnost, saj se zračna vzmet silam prilagaja, namesto da bi se jim upirala. To povroči tudi manj trenja, saj pri izredno močnih udarcih vilice ostanejo mirne. K celoti svoje doda tudi nitrilno gumijasto tesnilo, ki blaži začetni pritisk in izboljša občutljivost pri majhnih udarcih.



Foxova železna klasika je kartuša Grip X2, ki je za potrebe novih vilic dodatno fino prednastavljena, saj so morali zaradi nizkega trenja pri delovanju Podiuma dodati več kompresijskega dušenja. Rezultat vseh “predelav” naj bi bila stabilnejša vožnja v zavojih in pri hitrih menjavah smeri. Grip 2 s pomočjo 4-točkovne nastavitve omogoča natančno prilagajanje visoko- in nizkofrekvenčne kompresije in povratnega hoda.
Obrazložitev delovanja vilic Podium
Fox Podium bo na voljo v različici Factory s premazom Kashima in z možnostjo hoda 160 oziroma 170 milimetrov. Teža vilic s hodom 170 milimetrov znaša 2695 gramov.
Cena? Težko kaj pod 2.400 evri.