Saj veš, da proizvajalci radi prehitevajo letnice. Pri Fox Racing Shox so ne samo prehiteli modelno leto, ampak dvignili tudi letvico. Kar visoko. Nova 38, prenovljeni 36 in 40 in še kaj.
Saj veš, da proizvajalci radi prehitevajo letnice. Pri Fox Racing Shox so ne samo prehiteli modelno leto, ampak dvignili tudi letvico. Kar visoko. Nova 38, prenovljeni 36 in 40 in še kaj.
Glavna zvezda so vsekakor enduro vilice Fox 38, nekaj sprememb pa so bile deležni tudi vsegorske in spustaške. Novosti tudi pri blažilcih DH X2 in Float X2.
FOX 38
Lahko 2 milimetra večji premer potopnih cevi naredi veliko razliko v delovanju? Lahko. Še posebej, če so to vilice, ki ponujajo 160 oziroma 180 milimetrov hoda. Eliptična oblika krmilne cevi povečuje togost in to brez velikega dodatka k teži. Zaenkrat je ta novost na voljo le pri 38-ici, po vsej verjetnosti kmalu tudi pri ostalih vilicah. Enaki gumbi za nastavitve kot pri vilicah 36 in 40. Kartuša GRIP2 je posodobljena, seveda s sistemom VVC (Variable Valve Control). Fox 38 je na voljo za 27,5 in 29-palčne obročnike in sicer v različicah Factory, Performance Elite, Performance in E-bike. Teža v najlažji izvedenki znaša 2180 gramov.
Da bodo vzmetne vilice navzgor in navzdol drsele čim bolj gladko, morajo biti noge v popolni legi. Če potopne cevi niso čisto vzporedne, ne bodo delovale gladko in popolno, saj morajo biti tako noge kot potopne cevi čim bolj poravnane. Zato so pri Foxu razvili sistem s plavajočo osjo, ki izničuje trenje in izboljšuje delovanje.
FOX 36 in 40
Nove noge, štiri različice blažilcev, vključno s prenovljeno kartušo GRIP2, blažilec FIT4, ki ponuja tri stopenjsko nastavitev po sistemu “on the fly”. Na voljo bo tudi s sistemom Live Valve. Hod 150 ali 160 milimetrov, možnost uporabe 27,5 ali 29-palčnih obročnikov, zračna vzmet EVOL, Kot rečeno, štiri različice blažillcev: GRIP2 / VVC. GRIP2, FIT4 ali Live Valve, 36 milimetrske potopne cevi, s težo 1965 gramov pri najlažji izpeljanki in pa v modelnih paletah Factory, Performance Elite, Performance in pa E-Bike.
Številko 49 so poslali v pokoj, sedaj je to Fox 40 za obe velikosti obročnikov: 27,5 in 29 palcev. Nove so tudi “noge”, ki vključujejo novo plavajočo os za pričvrstitev obročnika. Kartuša GRIP2 ima enako posodobitev pri nastavitvi stiskanja, to je VVC, nadgradili so še zračno vzmet EVOL, hod pa se ustavi pri 203 milimetrih. Teža znaša 2816 gramov.
DHX2 in Float X2
Oba blažilca sta bolj kot ne enduro/spustaško naravnana. Oba pri hitrih povratkih (High Speed Rebound) uporabljata sistem dušenja VVC. Prednost VVC je tudi v tem, da je sila, s katero olje potisne skozi ventil, večja. Tako je delovanje hitrejše in to brez ostrega in prehitrega prelivanja olja.
Tako blažilec na vzmet, kot tudi zračni blažilec uporabljata progresivni MCU bottom-out sistem in to z manjšimi rezervoarji kot doslej. Vsaka prilagoditev blaženja ima 8 klikov, kar je enako kot 8 klikov prilagoditve pri blažilcih s kartušo Grip 2.
DH X2 je dobil popolnoma novo ohišje, bolj kot ne jekleno. Je močnejši in trdnejši, vse za voljo tresenja, čeprav mikroskopskega, a takrat so sile pri dušenju udarcev najmočnejše. V tej izvedenki brez premaza Kashima, a s kromiranim premazom. Pri blažilcu Float X2 glavno vlogo čim boljšega drsenja in s čim manj trenja še vedno igra premaz Kashima.
Dodatne informacije in cenik najdeš na ridefox.com ali na cult.si.
Fotografije proizvajalec