26. oktobra 2016

Potovalnik, avanturist in užitkar. Vse v enem paketu. Ta najžlahtnejša različnica novega kolesa s starim imenom.

Kolo: Specialized Sequoia Expert 2017, velikost 54

Značilnosti

Jeklen okvir, karbonska vilica, prestavni sistem 1×11 s karbonsko gonilko FSA SL-K z verižnikom, ki šteje 42 zob, menjalnim mehanizmom Sram Force in zavorami Sram Force. Ne specialkarsko agresivna geometrija in umestitev med potovalni model Avol ter uživaški turni, na pol specialkarski Diverge.

Romantično razmerje

Vedno posežem po nečem malo drugačnem, tudi po tolstežih sem, pa so me zasvojili. Še prej pa ciklokros, vmes singlespeed. In ja, poklical me je Marko iz Specialized Adria in me vprašal: “Bi res Sequoio, ali ne bi raje ta novega Camberja?” Odgovor in izbira sta bila v stilu – halooo? Sekvoja je prava, kemberja bodo tako ali tako vsi vozili. Moje izkušnje z velikim S. Rad imam čelade in njihove čevlje, ker mi pašejo. Kaj pa kolesa? Ja, en Stumpjumper v barvah Deutsche Telekom daljnega leta 2003 in en Epic, ki je že nekaj časa v kleti, a kaj, ko se mi Cape Epic nekoliko odmika. Rad pa imam, v zadnjem času, nekoliko drugačna kolesa med nogami. In Sequoia se mi je že pri ogledu predstavitvenega filmčka zdela simpatično orodje za odkrivanje neznanega.

Priložnost za furanje

Kje? Specializedovi odprti dnevi in predstavitev koles modelnega leta 2017 v Sežani. S kom? Z Andrejem in Matejem, brez Aleša. Po dobrih singlah prisežanskega kroga, imenovanega, posebej za te dneve, enduro trail. Dober, oziroma lušten krog z lokalnim vodičem. Saša hvala! Najprej z enim bolj primernim za test rahlo spolzke podlage, nato pa s Sequoio na “slajkih”. Zabavno!

Vtisi

– Končno zopet nekaj z nekoliko ožjim in zanimivo oblikovanim krmilom. Ni klasično 42 ali 44 centimetrov široko dirkalno krmilo, ampak je širše in spodaj razpotegnjeno na ven.
Udobna pozicija in sedenje. Sedež Phenom, ki ga v Specializedovi paleti zelo dobro poznam in je res dober..
– Pospeški na asfaltu so nadpovprečni in tudi plašči šitrine 42c so na takšni podlagi skoraj neslišni.
Oprema, ki je nameščena na kolo, je zelo dobro in premišljeno izbrana. Edino namesto Shimanovega zadnjega 11-rednega verižnika bi lahko bil Sramov, glede na to, da je skoraj vsa oprema z imenom tega proizvajalca.
Na makadamu se znajde odlično, debelina plaščev dobro absorbira podlago in tudi krmilo ter trak na krmilu pripomoreta k udobju.
– Plezanje, kot se za čistega trdaka spodobi. Brez izgube energije in se moč lepo prenaša na zadnji obročnik.
Spuščanje? Poglavje zase. Resnično se lahko podaš na marsikatero enoslednico, tudi s strmejšim naklonom. Edino spolzka podlaga zna biti malce preveč nevarna za kakšen zdrs. A tudi to se da rešiti, saj je spredaj dovolj prostora za XC gumo dimenzije 29 x 1,9. Potem bi bila vožnja po bolj kot ne gorskokolesarskih terenih še boljša.
– Na okvirju in vilicah so že pripravljene luknje za pričvrstitev potovalne in dodatne opreme. Specialized pa se je ravno zaradi Avola in sedaj Sequoie odločil za lastno linijo potovalnih torb ter dodatkov. Kolo bo potrebno preizkusiti tudi z vso potovalno kramo.

Za koga

Za avanturiste – popotnike v prvem planu in za gorske kolesarje, ki si po sezoni zaželijo še česa drugega, drugačnih izzivov in predvsem neobremenjenega kolesarjenja po makadamih in stran poteh našega planeta. Uživancija z ukrivljenim krmilom, ki uspe prepričati prenekaterega pristaša širokih krmil in predvsem jeklen okvir z nešteto luknjami za vse mogoče nastavke. Ter geometrija, ki ni dirkaška, ampak omogoča lagodno kolesarjenje na dolge – večdnevne proge. In kaj je še fajn? To, da se vsedeš na “špecjalko” v ta širokih hlačah ter nase navlečeš klasično srajico in se odpelješ …

Na jetra

Najprej sem se obregnil ob ceno, saj potovalnik oziroma avanturistično kolo ne sme biti prevelik imidž in cenovni zalogaj, temveč mora biti orodje popotnika, z zanesljivo opremo in predvsem funkcionalnostjo. Druga stvar pa absolutno trak krmila in sedež. Zakaj? Zato, ker naj ne bi bila dobavljiva v poprodaji, pa ne model sedeža in traku, temveč tkanina, ki je na tem kolesu eden glavnih, vsaj v mojih očeh, adutov – oblikovnih seveda.

Cena: 3.499,00 €

Na voljo so tri različice. Drugi dve sta občutno cenejši in tudi rang opreme je temu primeren. Meni osebno je pisan na kožo tisti drugi, saj je še vedno zelo soliden – za prestavljanje skrbi 22 Shimanovih prestav razreda 105, tudi zaviranje je v domeni Shimano hidravličnih kolutnih zavor, barvno pa ne odstopa od najžlahtnejšega. Cena pa 1.899,00 €.

Pismo, če bo tak bicikel v moji kleti, potem nujno potrebujem tatu, srajico brez rokavov in dva meseca dopusta. Meni je rockerski, a kaj, ko ga ne morem preizkusiti še na Dust Lustu. Ga bo pa vozila Laura. Laura, fajn bajk je, verjemi 😉

Džojrajd omogočil Specialized Adria
Več o kolesu na www.specialized.com

 

Sledite nam