4endurance sis 1
Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Human Fish Gravel SloEnduro
9. januarja 2020

Za vse, ki verjamete, da je 150/130 mm hoda več kot dovolj, zlasti na 29-palčniku. In to ne za bolečo ceno. Izbira med karbonom, aluminijem in še 27,5-palčnimi kolesi.

Kolo: Nukeproof Reactor 290c RS (2020), velikost L

Značilnosti

Okej, bom začel uporabljal izraz all-mountain/vsegorsko za kolesa med enduro in trail/turnim! All-mountain/vsegorsko, v resnici že skoraj čisto enduro kolo, ki je na voljo v precej konfiguracijah. V tem primeru na 29-palčnih obročnikih s 150 mm hoda na vilicah in 130 mm na zadnji osi ter karbonsko “vse” – prednji trikotnik ter nihajko. Njihov prvi povsem karbonski okvir, pravijo. RS je nabolje opremljeni in najdražji model.

Romantično razmerje

Ravno prav hoda in ravno prav velika kolesa za moj okus. In znamka, ki praviloma ponuja veliko za kar zmeren denar. Kljub temu, da je v lasti spletnega trgovca in velja za nizkocenovnika, nima poceni prizvoka. Pa še šampion Sam Hill je že pokazal, da je lahko na “malem” Reactorju podobno hiter kot na svoji dirkaški Megi.

Pred meseci, ko so Reactorja prvič pokazali, je bil kar halo. V Veliki Britaniji, kjer jim manjka hribov za Mego, bo gotovo hit. Drugje pa tudi, če bodo kupci pogruntali, da Mege v resnici ne izkoristijo in da je takšno kolo čez glavo dovolj.

Priložnost za furanje

Teden dni lokalnih stezic v okolici jazbine mtb.si z uradno testno progo Šumbalandom 2 vred. Potem ga je žal hotel Maks nazaj – je osebno kolo šefa trgovine Wheelbase v Trzinu.

Vtisi

Ja, računal sem na aluminijastega, pa ni pravočasno prispel in sem pač zajahal karbonskega. Nič hudega, upam da dobim še priložnost za primerjavo s tistim brez črke “c” in za okoli 3 jurje.

Tokrat sem bil na velikosti L. Palec gor, to rabimo, tudi Niko se bo strinjal. Odlično za kontrolo pri hitrosti in tudi na bolj tehničnih rečeh mi ni bilo hudega.

Kot vilic je 65,5 stopinj oziroma z nastavitvijo s “flip chipom” še pol stopinje manj, medosna razdalja pri tej velikosti 1239 mm, “reach” pa 475,4 mm.

Kolo je lepo vodljivo in zaradi še ne čisto dokončanega privajanja je bil le kakšen trenutek, da sem bil na njem potnik in ne pilot.

Po hitri nastavitvi vzmetenja sem bil zelo zadovoljen z delovanjem.

Okvir je masiven, dobro zaščiten na kritičnih delih in ima dovolj prostora za velik bidon (nosilec na fotografijah ni originalen).

Barvno oziroma grafično so Nukeproofova kolesa preprosta in všečna. RS nagaja z rdečimi “factory” vilicami in tudi sicer se ne grejo tako modernega usklajevanja barv.

Gre za najbolje opremljeni model z vilicami RockShox Lyrik Charger 2 (itd), blažilcem Super Deluxe Ultimate RCT, pogonom SRAM X01 Eagle, zavorami Code RSC … SRAM skeptiki, ne se bat, pri drugih modelih se najde tudi kaj Foxa in Shimana.

Maks je brutalec, bivši tekmovalec in poln svojih trikov okoli opreme. Tako je že namestil svoj kokpit in zamenjal obročnike. Najverjetneje brez večjih razlik v voznih lastnostih, le pospeševanja in vzpenjanja verjetno ni ravno izboljšal z inserti pod plašči. Sem občutil, a se tudi privadil, je šlo še vedno v redu. Maks bo za Mucija (in Rock’n’Flow) to rabil: Fock pofura Mucija

Zelo vsestransko kolo! Se bom spet ponovil in napisal, da je eno boljših, ki sem jih vozil.


Tale detajl mi je oblikovno pri srcu. Pa še “flip chip” vidiš tamle.

Na jetra

?

Za koga

Za naprednega kolesarja, ki je doumel, da ne rabi ogromnega enduro kolesa in da je 150/130 mm hoda zlasti pri 29-palčnikih čez glavo. Za ljubitelja kratkih in dolgih tur, zabavnih in zahtevnih. Tudi za na enduro dirko in za v parke, razen najbolj brutalnih prog.

Cena 6.199 €, akcijska cena 5.399 €

Kot rečeno, gre za najdražji model. Navzdol pa z aluminijasto, kompromisno opremljeno inačico prideš pod 3 tisočake (z akcijsko ceno). 27-palčni modeli stanejo enako. Še ena zanimivost: tudi modeli iz aluminija imajo podsedežne cevi iz karbona!

Džojrajd omogočila trgovina Wheelbase www.wheelbase-shop.com

Več o kolesu na nukeproof.com

Specialized turbo
Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Human Fish Gravel SloEnduro
Sledite nam