4. aprila 2016

Plašči za gorska kolesa nič več pod znamko Geax. Sedaj skupaj s cestnimi in ostalimi pod imenom Vittoria ter z novo tehnologijo G+.

Geax je Vittoria in Vittoria je Geax. No, od lanskega leta le še Vittoria. In sicer s povsem novimi tehnologijami ter s še boljšimi “sestavinami” v strukturi plaščev.

Sedem milijonov plaščev letno in izredno širok spekter ponudbe proizvajalca, ki od ustanovitve leta 1953 tke močno vez s kolesarsko industrijo. Vittoria je najprej poznana predvsem med cestnimi kolesarji, sedaj pa je v središču pozornosti tudi med gorskokolesarsko srenjo. Z novimi tehnologijami orje ledino in na trg pošilja izdelke, ki zadovoljijo tudi tiste najbolj zahtevne uporabnike – tekmovalce!

Novosti

Vittoria je v letu 2015 osvežila linijo gorskokolesarskih pnevmatik. Dodali so nov XC tekmovalni plašč Mezcal.

Mezcal ima nov profil in povsem novo zasnovo plašča, ki temelji na materialu grafen. V linijo trail in enduro so dodali plašč Morsa, ki na prvi pogled spominja na Gomo, le da je bolj vitka in okretna, kar potrjuje in dokazuje s svojim profilom in tudi tu z dodatkom grafena. Proizvajalec zagotavlja veliko daljšo trajnost plašča, več kilometrov, izjemen oprijem tudi v mokrih razmerah in zaradi skoraj neprekinjenega sredinskega profila – hitrost. Plašč z novo tehnologijo G+ zagotavlja izjemne lastnosti in prednosti za tekmovalce v krosu. V primeru enduro plašča Morsa v praksi grafen pomeni en plašč za praktično vse razmere.

Paradna pevmatika za gorska kolesa je Vittoria Mezcal G+ TNT, ki združuje kotalno hitrost in bočni oprijem za izjemne zmogljivosti. Ima skoraj neprekinjen sredinski profil za učinkovitost na ravnini in zmerno poudarjene stranski čepe, ki se zasidrajo v zavoje in naklone tudi v mehkejšem in drsečem terenu. Mezcal G+ vključuje ohišje TNT, ki je združljivo z zračnicami in tubeless sistemi z latexom in za zaščito kotalne in stranske površine ojačano s kevlarjem. Pnevmatika se ponaša tudi z revolucionarno spojino G+ Isotech. Ta vključuje grafen za zmanjšanje kotalnega upora in teže, podaljšuje življensko dobo in izboljšuje oprijem v mokrih razmerah glede na pnevmatike brez dodatka G+ Isotech.

G+

Grafen je trdna snov, sestavljena iz čistega ogljika. Grafen ima visoke mehanske lastnosti, visoko toplotno prevodnost, izredno visoko elastičnost, predvsem pa prilagodljivost. Vse prednosti materiala s komercialnim imenom G+ v primerjavi z drugimi materijali gumarskemu proizvajalcu Vittoriji omogočajo, da s tem dodatkom v svojo gumarsko osnovo naredi plašč, ki je lahek, skoraj neuničljiv in ima nizek kotalni upor. Predvsem pa so čepi na plaščih veliko bolj obstojni in njihova življenjska doba je daljša. Zaenkrat je grafen kot dodatek v strukturi plaščev namenjen le plaščem premium oziroma plaščem najvišjega razreda. Vsi ti izdelki imajo oznako G+, cilj pa je tehnologijo razširiti tudi v nižje razrede plaščev.
Grafen na Wikipediji

Peter in Vittoria

Peter Vesel ni le uporabnik plaščev Geax, sedaj Vittoria, z njimi ima večletne tekmovalne izkušnje, predvsem pa kar nekaj zaključenih nastopov na najtežji gorskokolesarski etapni dirki Cape Epic. Peter uporablja plašče Vittoria tako za treninge kot tekmovanja in novi plašč Mezcal G+ vozi odkar je prišel na tržišče.

Peter pravi:
Gume, sprašujete? V svoji etapni karieri sem preizkusil prav vse proizvajalce in njihove modele. Vedno samo najboljše in tekmovalne profile. Ko pa sem prišel do Vittorie, prejšnjega Geaxa, sem v svoje življenje spet dobil nekaj mirnosti in sprostil nekaj ur, ki jih lahko namenim čemu drugemu kot skrbi, katere pnevmatike naj vozim. Vittoria pnevmatike so moja izbira za tekme, treninge in najbolj grobe terene. Če začnemo že pri montaži. So hvaležne za montažo, le držati se moraš navodil in ni težav.

Za etapne dirke uporabljam izvedbo TNT, ki me še ni pustila na cedilu. Model Mezcal G+, ki ga največ uporabljam, je izredno trpežen in njegov profil se dobro izkaže v vseh suhih pogojih, pa tudi v mokrem te še vedno varno vodi. So tudi zelo hitre, saj imajo različno trdoto gume po sredini in ob straneh. Seveda pa je vožnji v blatu namenjen drug model. Plašči Vittoria imajo zelo dobro zaščito proti predrtju in TNT modeli tudi močne stene, ki jih ostro kamenje težko razpara. Sam sem z njimi prevozil Cape Epic, Andalusia Bike Race in Sudeti Challenge in to brez defekta.

Seveda pa je potrebno vedeti, do kdaj je guma še primerna za tekmovalno uporabo. Tu pomaga tudi proizvajalec. Na vrhu čepkov so namreč majhne luknjice, ki so prvenstveno namenjene boljšemu oprijemu. Ko te luknjice izginejo, je gumo za dirkanje bolje zamenjati. To pa ne pomeni, da je guma končala svojo pot. Za treninge in vožnjo kar tako je še vedno odlična in tudi njene lastnosti so v večini ostale. Le brezkompromisno nagibanje v prašnih zavojih (loose over hardpack) z visoko hitrostjo je bolje opustiti. Tako ima guma dolgo življenjsko dobo. Tekmovalno tudi par mesecev za ostalo pa … priporočam, da jih preizkusite! Ne bo vam žal!

Plašči

Seveda ima Vittoria še celo paleto pnevmatik za gorska in cestna kolesa, mestno uporabo ter električna kolesa. V njihovi ponudbi so se znašli tudi plašči za “fat” oziroma tolsta kolesa, imenovani Bombolini. 29-palčno linijo si lahko ogledate tukaj, 27,5 pa tukaj. Seveda ne gre prezreti niti najnovejšega standarda plus. Ponudbo le tega si lahko ogledate na tem naslovu.

Ostale dobrote gorskokolesarskega sveta

Glede na popularnost, predvsem pa zaradi širitve lastne blagovne znamke tudi na gorskokolesarskem tržišču, so se lotili tudi proizvodnje lastnih obročnikov. Uporabili so izkušnje, ki so jih pridobili z dolgoletnim testiranjem svojih pnevmatik na obročih različnih proizvajalcev. Tudi tu so vključili grafen (pri modelu Race), ki omogoča večjo trdnost pri minimalni teži in hitro odvajanje toplote zavorne površine (velja za cestne obroče). Linija obročnikov Vittoria je široka, tako glede na uporabnost, kjer se deli na XC in AM ter tubular. Obročnike Vittoria in njihovo tehnologijo si lahko ogledate na tej povezavi.

www.vittoria.com
Zastopnik za Slovenijo je Vizija Sport d.o.o., Tržaška cesta 77, Logatec, www.cult.si

Tehnologija Graphene

Sledite nam