Biznis
10. novembra 2022

Perier Mobility, Giant, Trek, Bell, Fox, Sequoia Capital, Vaude. Nekateri z rastjo, drugi z nakupi, tretji s tožbami, pri Rose Bikes pa ponujajo službo.

Perier Mobility

Po nakupu znamk Syntace in Liteville so se lastniki Felta in KTM odločili za nakup 25,1-odstotnega podjetja MV Avgusta, kultnega italijanskega proizvajalca motociklov, ki je pred kratkim vstopil tudi na trg e-koles. Tako so si pri Perier Mobility zagotovili kontrolni delež in soodločanje pri nadaljnjem razvoju kolesarskega segmenta. Na cyclingindustry.news.

Gary Fisher

Eden pionirjev gorskega kolesarstva je po skoraj treh desetletjih povezave z blagovno znamko Trek spomladi prekinil sodelovanje. Gary Fisher o prihodnosti kolesarstva in poslih v prihodnje v pogovoru za cyclingindustry.news.

Giant

Tajvanski gigant v treh četrtinah letošnjega poslovnega leta s 14,4-odstotno rastjo prodaje. In to kljub temu, da se je cena surovin in stroškov dela nekoliko zvišala. Pri Giantu pričakujejo, da bodo poslovno leto pričakali z okoli 10 odstotki dobička.

Fox

Prodaja vzmetenja v celotnem segmentu (avtomobili, motorji, kolesa) je v prvih treh četrtinah poslovnega leta 2022 zrasla za 17,8 odstotka, samo kolesarski segment pa za 9,1 odstotka. Tako pri ameriškem proizvajalcu samo prodaja kolesarskega segmenta znaša kar 174 milijonov ameriških dolarjev, poslovnega leta pa še ni konec.

Biznis: Službe v kolesarski industriji in nekaj poslovnih premikov

Rose

Nemški proizvajalec koles zaposli produktnega inženirja. Delo je sicer na sedežu podjetja v Bocholtu, lahko se dogovoriš, da del službe opravljaš od doma. Če te zanima in imaš ustrezne kompetence, klikni na actionsportsjob.com.

Trek in Bell

Bell Sports in Trek Bicycle sta dve izmed podjetij, ki so vložila tožbo proti ladjarju Maersk, saj je pred letom dni njihova ladja Maersk Essen 051 med nevihto v Pacifiku izgubila kar 700 kontejnerjev. Med temi je bilo več kot 8000 kartonov Bellovih čelad, kar se tiče izgubljenega tovora blagovne znamke Trek Bicycles, pa ni podatka. Ladijski prevozi so sicer zavarovani, tako da finančno kritje bo, so bili pa po vsej verjetnosti potencialni kupci nekoliko bolj razočarani, ker željenega blaga niso dobili pravočasno ali pa ga sploh ne. Velja zapisati še podatek, da je bilo v letih 2020 in 2021 na morju izgubljenih 3113 kontejnerjev, ki so jih prevažale ladje podjetja Maersk. bicycleretailer.com.

Sequoia Capital China

Pri enem izmed investicijskih podjetij iz silikonske doline, Sequoia Capital, ki vlaga v Cisco, Apple, Google in ostala tehnološka podjetja, so se odločili, da kupijo podjetje Aventon, mlado kitajsko znamko, ki je v kolesarstvo prišla z izdelavo koles s fiksnim prenosom, nato pa svoje ambicije razširila v e-kolesarski posel. Klik.

Spletna prodaja v Evropi

Nakupovanje po spletu ni nič novega, tudi rast tovrstne prodaje je že nekaj časa konstantna. A tokrat so se, po pandemiji pa sploh, prodajne številke spletnih nakupov močno povečale. Najmočnejši trgi so vsekakor Nemčija, Velika Britanija in Francija. Samo preko spleta se je v letošnjem letu prodalo za več kot milijardo evrov izdelkov (vse, ne samo kolesarski segment), do leta 2026 pa se pričakuje, da bo spletna prodaja dosegla več kot 1,5 milijarde evrov prometa. Seveda je potrebno upoštevati, da so k tako visokemu deležu spletne prodaje največ, kar 60 odstotkov, prispevale zgoraj naštete države. Koliko točno je vreden kolesarski segment, zaenkrat lahko le ugibamo. Na sazbike.de.

Vaude

Nemški proizvajalec opreme za “outdoor,” tudi za kolesarstvo, je že pred časom začel misliti “zeleno”. Sedaj so se zavezali, da okoljskemu standardu Bluedesign dodajo nekaj več. Odločili so se za lasten standard Green Shape, ki bo nakazoval to, da izdelava njihove opreme za športe na prostem ne obremenjuje okolja, temveč je okolju prijazna, oprema pa je funkcionalna in trajnostna. Več na bikebiz.com.

Naslovna fotografija MV Augusta

Preberi še

Biznis

Sledite nam