Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Unior DH Cup SloEnduro
26. julija 2011

Obiskali smo sejem Bike Expo, ki je v bavarsko prestolnico pritegnil preko 300 razstavljavcev, ki so večinoma kazali izdelke letošnjega letnika za nemški trg. A vendarle smo videli tudi nekaj novosti.

Bike Expo je sejem, ki ga organizira isto podjetje kot sejme Ispo in hoče biti konkurenca sejmu Eurobike. Do sedaj jim to ni uspevalo in v resnici je sejem v večjem delu namenjen nemškemu trgu, zelo dobro pa je obiskan samo čez vikend, ko sta t. i. dneva za javnost. Bližina dvomilijonskega Muenchna pri tem odigra svojo vlogo in sejem si je v dveh dneh ogledalo 15 tisoč ljudi. K temu dodajte še 6500 obiskovalcev v prvih “zaprtih” dneh in številke so le za silo spodobne.

Kaj ste zamudili?
Prav veliko v resnici ne, še posebej če imate namen obiskati Eurobike. Novosti za prihodnjo sezono so predstavili Focus, KTM, Hai, Wheeler, Pinarello … Predvsem prvi trije omenjeni imajo zopet poplavo novotarij, pri katerih ne moremo mimo modelov z električnim motorjem. Tega sedaj nameščajo na vse mogoče modele, tudi na vse kategorije gorskih koles. Očitno prodaja takšnih koles res tako močno raste, da so vse te investicije smiselne. Argument proizvajalcev teh koles ni v lenobi ljudi, ampak približanju gorskega kolesarstva starejšim in fizično manj sposobnim.
Sicer pa so vsaj pomembnejše novosti prihranjene za Eurobike, na sejmu pa ste si lahko ogledali še vrsto mestnih, električnih, zložljivih, čudaških in vseh mogočih drugih koles. Med njimi je bilo tudi veliko zelo lepo izdelanih fiksijev in podobnih urbanih izdelkov. Seveda pa ne gre pozabiti na kolesarsko modo, ki pa pri nas tudi še ne zaživi v takšni meri, kar je skoraj zagotovo posledica relativno visokih cen tehničnih oblačil.

Kaj prinaša prihodnost?
Sejem se v dosedanji obliki poslavlja in že prihodnje leto bo v koledarju Ispo Bike, datum pa so prestavili na avgust, tik pred sejem Eurobike. Napovedi konca slednjega so seveda za zdaj preuranjene, a številne prednosti sejma Ispo so vendarle na dlani. Muenchen je logistično veliko bolje postavljen kot Friedrichshafen ob Bodenskem jezeru, dostop je lažji (tudi z metrojem), letališče je neposredno povezano s celim svetom, neprimerno več je namestitev in gostinske ponudbe. Sejmišče samo pa je vsaj primerljivo ali morda celo boljše. Sedaj pa je tukaj še datum, ki ustreza kolesarski industriji. Dva tako velika sejma kot je Eurobike zagotovo nista potrebna, zato se bo tu odvijala še prava sejemska vojna.

www.bike-expo.com

Na uvodni sliki testni poligon za kolesa, foto Grega Stopar; avtorji fotografij: Mare Obid, David Ulrich / Rasolution in G. Stopar

Freestyle Giant SloEnduro Wheelbase Renthal Oblikovalski studio Ideator
Sledite nam