4. avgusta 2016

Način, da navkljub omejitvi oglaševanja športniki vseeno ostanejo prepoznavni.

Načini, kako še vedno tržiti prepoznavnost blagovne znamke kljub omejitvam, so vse bolj inovativni. In Specialized očitno ne pozna meja.

Oglaševanje na olimpijskih igrah načeloma ni dovoljeno razen seveda za organizatorja IOC. A Specialized je našel svoj način, da bodo njihovi proizvodi tudi v Riu prišli do izraza. Sponzorirani športniki lahko izstopajo tudi na drugačen način.

V znamenju ognja

Zbirka Torch, tako poimenovana v čast olimpijskemu simbolu, plamenu, zaživi z dinamično vrsto barve. Ta se spreminja z zunanjo temperaturo in jo imenujejo ‘dynamic effort effect’. Pod vplivom temperature, pretoka zraka, vode in dotika spremeni temno oranžno barvo v neonsko rumeno. Od čelade in čevljev do kolesa. Vsak športnik, ki ga podpira Specialized, bo v Riu opremljen s tovrstno opremo.

Olimpijci v gorskem kolesarstvu imajo tako na voljo kolesi Epic FSR WC in Ero FSR WC ter seveda čelado Prevail 2 čelado in mtb čevlje S-Works, ki spreminjajo svojo barvo kot kameleon.

V teh barvah bodo v Riu nastopili

Danska: Annika Langvad in Simon Andreassen 
Združene države Amerike: Lea Davison in Howard Grotts 
Češka: Jaroslav Kulhavy 
Nova Zelandija: Sam Gaze
Slovaška: Peter Sagan

Takole se barva po kameleonsko spreminja pri 22 stopinjah

Foto Specialized

Sledite nam