Jan Modrijan iz Logatca, ki je marca pokazal svoje aluminijasto polnovzmeteno enduro kolo, si je omislil še eno. Bolje rečeno: izdelal si ga je. Drugačna zasnova, drug material.
Odziv na članek Kako si je Jan naredil kolo je bil ogromen.
In tako je tu še en članek. 19-letnik se je ponovno oglasil s poročilom:
Ko začneš pogrešati dirta, vožnjo po pumptracku, nekaj s “trdo ritjo” … se usedeš za računalnik in začneš z iskanjem ideje in konstruiranjem. Prespiš še kakšno noč, naročiš material in akcija.
Medtem ko čakaš, da ti dostavijo naročeni material, se pogovoriš še s prijateljem in on reče: “Pa naredi dirta s potopko, da se lahko še tko malo okoli voziš”. OK, saj to sploh ni tako slaba ideja.
Na razpolago sem imel samo 27,5 wheelset, ki ga prenašam z rezervnega kolesa na novo izdelana kolesa. Vse skupaj se je začelo nagibati k agresivnemu hardtailu, kar je na koncu tudi nastalo. Jekleni “trdorepec” s svojimi presenetljivimi 15 kilogrami (zaradi materiala jih je bilo pričakovati več) je že kazal potencial.
Glede na čas izdelave prvega doma narejenega kolesa je bil ta ekstremno hitro narejen. V slabih treh tednih je iz cevi nastalo kolo. Res je sicer, da z orodjem tokrat ni bilo dela, saj je bilo že pripravljeno na uporabo. Približno nekje slabih 100 ur sem vložil v novi okvir.
Seveda tudi ta okvir kaže možnosti za izboljšave, predvsem glede varjenja. Iz vsakega se pač nekaj naučiš in potem to upoštevaš pri naslednjem. Po končanem in sestavljenem kolesu sem se odločil, da končno izdelam logo in značko za svoja kolesa. Pri tem mi je pomagalo logaško podjetje Resal plus, ki izdeluje nalepke, gravira, tiska majice … Lastnik podjetja Luka Čuden, ki tudi sam uživa na gorskem kolesu, je res pravi profesionalec na tem področju.
Seveda se moram tudi tokrat zahvaliti Kovinostrugarstvu Robert Rudolf, s katerim sva sodelovala že pri prvem projektu, in pa mojemu sosedu Marku Klemencu, ki mi je okvir brezplačno speskal. Tako kot vsa moja kolesa ima tudi to kolo vzmetenje Fox. Za servis in nastavitve mojega vzmetenja vedno profesionalno poskrbijo v logaškem podjetju Cult – Fox Racing Shox Slovenija. Tudi kolesarska trgovina Jan Sport z Vrhnike mi priskoči na pomoč pri standardnih komponentah.
Po prvih testnih vožnjah lahko povem, da se bajk pelje presenetljivo dobro. Tega ne “šparam” tako kot prvega polnovzmetenega, ampak se imam namen z njim “furat”. Zato sem se tudi odločil za bolj vzdržljivo jekleno konstrukcijo.