11. marca 2018

Končana je prva dirka svetovnega pokala v olimpijskem krosu. Po obsežnih napovedih in poročilih Grega Stopar s fotogalerijo in razmišljanjem potegne črto pod dogodek.

Organizatorjem prve dirke svetovnega pokala v krosu v Stellenboschu v Južni Afriki se ni uresničila le ena želja – da bi v soboto ob petih popoldan (prvič po letu dni) še deževalo. To bi bila odlična nagrada za izvedbo odlične dirke in vrhunskega vzdušja.

Kdor si dirk ni ogledal v prenosu na Red Bull TV, naj to stori čim prej, saj sta bili obe članski dirki res veličastni in hkrati tudi napoved odlične sezone. Konkurenca je izenačena in nobeno presenečenje ne bo, če bomo videvali različne obraze na samem vrhu. Tja se zagotovo znova povzpne tudi Nino Schurter, ki je bil na svojem drugem domačem terenu premagan. Končno, bi lahko rekli. Če se mu ne bi odpel pedal … bi rekli drugi. Sam Gaze je vozil odlično in v šprintu bi bil morda tako ali drugače močnejši. Če mu uspe ohraniti formo, bo nevaren tudi za skupno točkovanje, ne pozabite namreč, da bodo na naslednjih dirkah tudi kratki krosi, ki nosijo polovične točke in tu bi lahko Schurter izgubljal.

Tudi razplet ženske članske dirke bi bil lahko drugačen, če Pauline Ferrand-Prevot ne bi imela tehničnih težav. Annika Langvad je zasluženo zmagala, a morda bi se tudi ta dirka odločila v šprintu.

Če gremo nazaj na Schurterja … V galeriji so tudi slike njegovega kolesa in novega elektronskega prestavnega sistema Eagle. SRAM seveda molči, zanimivo pa je, da je mehanik ročko odstranil praktično takoj po prihodu v cilj. Sami ugibajte, kaj to pomeni.

Organizatorji so napovedali boj za najboljšo XC dirko v sezoni in mirno lahko napišem, da jih bo težko premagati. Gledalcev je bilo ogromno, vse je teklo mirno in brez zapletov, proga je odlična, vse skupaj pa jih je uspelo pripraviti še v času izmedne suše. Svoje zmogljivosti so najbolje demonstrirali na predvečer dirke, ko so se z metlami in puhalniki lotili proge ter odstranili gore prahu, z vodo (ki so jo morali pripeljati od daleč) pa so utrdili podlago in naredili največ, kar je bilo možno. Zdaj je jasno tudi to, da bodo znova vložili kandidaturo za dirko in morda bi lahko dobili večletno pogodbo.

V Južno Afriko se torej skoraj zagotovo vračamo, in tako je tudi prav.

Preberi še:
Stellenbosch: Poročilo ekipe Unior/Devinci Factory Racing
Stellenbosch: Res epski boji za uvod v svetovni pokal

Sledite nam