Biznis, Bianchi
17. decembra 2021

Italijanski proizvajalec koles Bianchi z novo tovarno, nemški Sour seli proizvodnjo, Osprey in Helen of Troy, MIPS virtualno, trg e-koles raste, Ellsworth pa z novim lastnikom.

Bianchi z novimi načrti

Glavni izvršni dirketor Fabrizio Scalzotto je naznanil novico, ki bo razveselila vse ljubitelje italijanske kolesarske znamke. Širitev kapacitet in graditev novih poslovnih ter proizvodnih prostorov na domačih tleh, natančneje v okolici Treviglia. Novi prostori se bodo raztezali na 30000 kvadratnih metrih, od tega bo več kot polovica namenjenih proizvodnji. Tako se bodo na italijanska tla vrnile proizvodne kapacitete, ki so bile v zadnjem času zunaj EU. Na novi lokaciji bo prostor tudi za Bianchijev muzej, ki bo zagotovo pritegnil zanimanje turistov in kolesarskih navdušencev. Več na bikebiz.com.

Ellsworth z novim lastnikom

Kultni proizvajalec koles ima novega lastnika. Podjetje RP Designs, ki izdeljuje kolesarske komponente, je od skupine ASG kupilo blagovno znamko gorskih koles Ellsworth. RP Designs in Ellsworth bosta z naslednjim letom ponudila celotno linijo koles, komponente in dodatke. Ellsworth se bo še naprej osredotočal na oblikovanje in proizvodnjo gorskih koles ter deloval ločeno od glavnega lastnika. Že januarja 2022 bodo predstavili novo XC gorsko kolo Truth. Dodatne informacije najdeš na rpdesignscorp.com in na bicycleretailer.com.

MIPS z virtualnim testnim laboratorijem

Da bi skrajšali čas med oblikovanjem, testiranjem in končno izdelavo čelad, so se pri švedskem tehnološkem podjetju MIPS, ki je leta 2007 uvedlo večsmerni varnostni sistem za zaščito glave pred udarci, odločili, da bodo z virtualnim tehnološkim laboratorijem (VTL) pomagali pri razvoju čelad brez dodatnih in nepredvidenih stroškov (orodja, testiranja, prototipi) za blagovne znamke, s katerimi sodelujejo. Teh je že 125 in na svetovnem trgu čelad ponujajo več kot 730 modelov, opremljenih z njihovim sistemom. S pomočjo virtualnega testnega laboratorija se bo čas dizajniranja močno skajšal, pravilno oblikovanje čelad pa se bo iz varnostnega vidika močno izboljšalo. mipsprotection.com.

Sour s Tajvana v domače loge

Nemški skoraj butični proizvajalec jeklenih okvirjev proizvodnjo seli na Saško. Okvirje bodo še vedno oblikovali v Dresdnu, kot do sedaj prašno barvali pri lokalnem mojstru in z novim letom tudi varili v Nemčiji. Čeprav je bila kakovost varjenja okvirjev na Tajvanu vrhunska, so se zaradi rasti cen in proizvodnih stroškov odločili, da dajo priložnost domačim varilcem. Pohvalno, ni kaj. Več na sour.bike.

Sour: Homebrew oziroma zvarjeno doma

Iz nove varilnice bo prišel tudi pred tednom dni predstavljeni enduro trdorepec Big Fun!

Osprey z novim lastnikom

Podjetje Helen of Troy Limited, ki ima v lasti blagovne znamke OXO, Hydro Flask, Honeywell, Drybar, Braun in še nekatere manj znane in je imelo lani kar 2,03 milijarde ameriških dolarjev prihodkov, se je odločilo za nakup znamke Osprey. Za podjetje, ki je bilo ustanovljeno leta 1974, so odšteli 414 milijonov dolarjev in z nakupom izdelovalca nahrbtnikov in dodatkov dopolnili manjkajočo “outdoor” vrzel. investor.helenoftroy.com.

Projekcija trga e-koles

Po izračunih indijskega analitičnega podjetja Vision Research Reports bo svetovni trg e-koles v letu 2030 vreden 120 milijard dolarjev. Za primerjavo – lani je bil trg e-koles ocenjen na 41 milijard ameriških zelencev. Na bikebiz.com.

Naslovna fotografija Bianchi

Preberi še

Biznis

Sledite nam