18. aprila 2017

Priložnost dela tatu. Tri vprašanja smo zastavili Jani Belomojni in Maksimu Gavrilenku.

Ker ne počivamo in vedno iščemo kaj novega in svežega, je bila dirka na Biljenskih gričih idealna priložnost za krajši klepet in tri direktna vprašanja za Jano Belomojno in Maksima Gavrilenka.

Kdo je Jana? Še ne 25-letna ukrajinska gorska kolesarka, ki vozi za ekipo legendarnega Barta Brentjensa (CST Sandd American Eagle), dvakratna udeleženka olimpijskih iger, leta 2013 evropska prvakinja v olimpijskem krosu med mlajšimi članicami, leta 2015 tretjeuvrščena na svetovnem prvenstvu v Andori in zmagovalka XC Griči 2017.

Kaj pa Maksim? Njen trener in spremljevalec na dirkah.

In ustrelili smo tri vprašanja

Že leta vaju videvamo v Sloveniji. Kako to?
Jana: Ja, zelo nama je všeč. Poleg tega sva se navadila jezika in sporazumevanje je lažje. Seveda imava tudi nekaj prijateljev, ki nama pomagajo pri iskanju terenov za trening in ostalih malenkostih.
Maksim: Slovenija nama je pisana na kožo. Razmere in tereni za trening in bivanje so idealni. Tudi pozicija je idealna, tako da so potovanja na razna tekmovanja po Evropi lažja.

Slišim, da imata težave z vizo?
Maksim: Težave niti ne, le absolutno prekratka je. Za Evropsko skupnost imava samo 90 dni, ki jih lahko izkoristiva preko enega leta. To je seveda velika težava, saj morava natančno planirati dirke in ostalo. Vračanje domov v Ukrajino ne pride v poštev, saj potovanje vzame preveč časa, ki potem manjka pri treningu. Tega pa si glede na Janino službo ne moreva privoščiti.
Jana: Zaradi tega ne moreva preživeti v Sloveniji toliko časa, kolikor bi želela. Vsake toliko morava iz Evropske unije, da “šparava dneve“. Največkrat je to Hrvaška, ki ima drug režim, a pogoji za trening niso tako idealni kot tu.

Letos naj bi dirkali z novo znamko koles American Eagle. Kako je kaj s tem?
Maksim: Trenutno American Eagle okvirjev še ni. Jana vozi neoznačen lanski okvir. Obljubljeni pa so do začetka svetovnega pokala.
Bart pravi, da je vse v delu, a trenutno imajo v tovarni, ki jih bo proizvajala, prednost večje svetovne znamke in potrebno je potrpljenje.
Se je pa prototip trdaka dobro izkazal z geometrijo in tudi pri sami vožnji, kaj več ti pa ne smem povedati. Saj veš, majhne skrivnosti vzbujajo pričakovanje.

Foto Aleš Boben

Več o Jani in ekipi na mountainbikeracingteam.com

Preberi še:
Štiri z Rito

Sledite nam