17. maja 2020

Močno prersonalizirani Intense Carbine in Niko Korber sta skoraj popolna kombinacija, kajti nekomu, ki se ukvarja z bike fittingom, je zelo težko voziti kolo takšno, kot pride iz tovarne.

Body Geometry Fit Niko je le njegov malo daljši vzdevek, saj je Niko Korber eden naših bolj znanih strokovnjakov za nastavitve kolesa in kolesarja. Še vedno prisega na “ročno” delo in ne toliko na senzorje in algoritme. Je kolesar od glave do pete, na kolesarske ture se odpravi v vseh letnih časih, zelo je dejaven tudi pri gradnji lokalnih trejlov in je velik ljubitelj živali.

Čeprav ga zadnje čase, vsaj po njegovih facebook zapisih, nekoliko vleče na elektriko, predvsem na Specov model, ki sliši na ime Creo, je še vedno skoraj 100% predan gorskemu kolesarstvu.

Kolo: Intense Carbine (okvir letnik 2018, velikost M)

Niko: Po praktično 10 letih samih Specov sem si nekako, po precej testiranih biciklih od 2013 naprej, zaželel spremembo. Predvsem zato, ker nikoli nisem imel “jajc” vzeti Speca velikosti “L”  (imam 174 cm). Zdaj vem, da je bila to vedno napaka, saj sem se še enkrat odločil narobe pri velikosti.

En od pogojev je bil, da lahko nabavim 29erja “frame only” ali pa če ima znamka kolo z amortizerjem Fox X2 Factory. Hkrati sem iskal precej nizko ceno, saj je bilo to v obdobju, ko so bile finance precej omejene.

Bolj pomembne komponente, ki izrazito izboljšajo vožnjo:

Niko: Dejansko bi lahko izpostavil celo kolo in vse komponente, saj je kolo v celoti sestavljeno iz namensko kupljenih delov. Shock je uležajen. Obročnike sem sam sestavil s podložkami, na konkretno višji napetosti, kot je tovarniško. Foxa smo naročali s fanti iz Fox Slovenija v prednaročilih in ju čakali, in tako dalje.  Aja, pa kolo sem dejansko sestavil med delom na EWS dirki na Peci, ko in če sem imel čas. Ha, ha!

Specifikacije:

– Okvir: Intense Carbine 2018, red/blue
– Vilice: Fox 36 Factory 2020, 170 mm
– Blažilec: Fox X2 Factory 2019
– Krmilna opora: RaceFace Atlas 35 50 mm ali Renthal Apex 35 60 mm ali Truvativ Descendant 35 40 mm (menjavam, ker še nisem prepričan, katera je TOP)
– Krmilo: Prej Easton Haven 35, 750 mm, 40 mm rise, zdaj pa in verjetno ostaja Renthal Fatbar 35, 760 mm AluGold, 20 mm rise
– Ročaji: Sensus The Swayze Slip-On (prvi ročaji, ki so mi res všeč, saj furam celo leto, tudi pozimi, brez rokavic!)
– Zavore: podedovani Peršakovi XTji M8000 z menjano čeljustjo spredaj s 4-batno XTjko (sam bi se rad nagradil z novimi Dominioni)
– Rotorji: Braking S3 203/180 mm
– Menjalnik in ročica: Shimano XTR 12sp
– Kaseta: SRAM GX XG-1275, 10-50t
– Veriga: SRAM XX1, black
– Gonilka: RaceFace NextR, 170 mm
– Verižnik: AbsoluteBlack, 28t 
– Pedali: Specialized Boomslang (od 2015) ali CrankBrothers Mallet E, menjam jih naključno, večinoma sem na ploskih pedalih
– Obročniki: Hope Pro4 in Stans ZTR Flow Mk3, Sapim D-Light 2.0, Sapim Polyax Alu in DTswiss PHR Washers (spletel sam, v dveh letih enkrat minimalno centrirani, so pa težki)
– Pnevmatike: pozimi Specialized Butcher BLCK DMND 2.6, poleti Hutchinson Griffus 2.5 spredaj, 2.4 zadaj (čez celo leto Huck Norris S/Z)
– Sedež: Specialized Power ARC Pro Elaston, 143mm (kot Sam Hill že par sezon), z integriranim nosilcem za zračnico, tire lever in bombico z nastavkom
– Potopna sedežna opora: OneUp V2 210 mm, spuščena na 190 mm. Zaenkrat še s CB Highline remotom, ker se še odločam za “svojega”
– Nosilec bidona: Specialized Zee Cage Right, z nosilčkom orodja
– Teža: v zimski izvedbi in z vsemi dodatki na kolesu okoli 16 kilogramov, z letno obutvijo pa okoli 400 gramov manj

Na naslovni fotografiji z zvestim spremljevalcem Manujem. Fotografije so iz osebnega arhiva.

Preberi še
Garaža: Nejčev Bird
Garaža: Luka in njegov genij
Garaža: Primožev Rallon

Sledite nam