14. maja 2020

Navdušenec nad športi v naravi Igor Tiefengraber je brez konkurence najboljši gorski kolesar med vrhunskimi proizvajalci penečih vin. Prisega pa na Cannondala.

Outdoor navdušenec Igor Tiefengraber je brez konkurence najboljši gorski kolesar med vrhunskimi proizvajalci penečih vin. Lani je njegova EVANA, letnik 2012, na londonskem ocenjevanju “Glass of Bubbly” med arhivskimi vini dobila zlato medaljo. Drugače pa Igorja srečaš na kakšnih dirkah Zimske Lige Istre in Kvarnerja, maratonih pri nas, na Hrvaškem in še kje. Je garač, a tudi uživač na kolesu!

Kolo: Cannondale Scalpel-Si Carbon 2 (letnik 2017)

Igor: Vsa desetletja pred tem so bila v moji garaži vsegorska kolesa. Potem sem si zaželel malo popestritve in XC maratoni so bili kot nalašč zame. Za nakup Scalpela-Si sem se odločil, ker je veljal za najlažje, najbolj togo in najhitrejše XC kolo, tako na vzponih kot na spustih. In ni razočaral.

Od konkurence se že na daleč razlikuje v sprednjih vilicah Lefty, ki občutno vplivajo na skupno težo kolesa. Scalpel jezdeca uboga tudi na terenih, bolj primernih za trail in vsegorska kolesa kot pa za kros in maraton, kjer ga veselo zlorabljam, ko nisva na dirkah.

Komponente, ki so popestrile C-dalov značaj

Igor: Gre za dirkaško kolo, ki sem ga poosebil tako, da sem zamenjal tretjino delov kolesa. Glavne posebnosti, ki tekmovalno kolo pretvorijo v osebno dirkaško raketo: zvonec, sedež, krmilo, zavorne obloge, pnevmatike, merilec moči …

Mini zvonček, ki zaleže več kot vsaka beseda s pohodniki/sprehajalci na trejlih in pripravi upehane konkurente na dirkah, da se umaknejo tudi na najožjih stezicah, kjer prehitevanje sicer ni mogoče.

Sedež ISM, ki je razklan, spredaj skrajšan, zadaj pa zaobljen, da se s trebuhom ne zatakneš na strmih spustih je za XC malce neobičajna izbira, ki pa se obnese bolje kot prejšnjih sedem dragih eksperimentov s sedeži vseh vrst.

Krmilo, skrajšano za štiri centimetre, ker potekajo dirke, predvsem tiste po Istri in Kvarnerju, na zelo ozkih in zaraščenih singlah.

Originalne zavorne obloge Magura, ki zdržijo dvakrat več, predvsem pa so učinkovite ne glede na prisotne elemente.

Ob vsem tem sem na kupljenem kolesu dodal potopno sedežno oporo, zamenjal klasičen verižnik z ovalnim, dodal malce težje a zanesljive in robustne pedale shimano XTR, zamenjal ročaje za mehkejše, kolesa obul v trpežne, hitre in lahke tubeless pneumatike Onza. Dodatek je tudi Cannondalova leva gonilka z vgrajenim merilcem moči Stages in kompjuter Wahoo Elemnt, ki beleži vse moje kolesarske dogodivščine.

Specifikacije

– Okvir: Scalpel-Si, BalisTec Carbon, 100 mm
– Vilice: Lefty 2.0 Carbon, Xloc Full sprint remote, 100 mm
– Blažilec: Rock Shock Monarch XX, Full sprint remote
– Krmilna opora: Cannondale C1, 1.5˝
– Krmilo: Cannondale C-Zero flat Carbon, 720 mm
– Ročaji: Grizips
– Zavore: Shimano XT M8000
– Rotorji: Shimano XT, 160/160 mm
– Menjalnik in ročica: Sram XX1, RBC, 1 X 11
– Kaseta: Sram XG 10–42t
– Veriga: Sram PC X1
– Gonilka: Cannondale HollowGram Si z merilcem moči Stages Power Cannondale Si H6, 175 mm
– Verižnik: Absolute Black Oval, 34t
– Gonilni ležaj: CZero Straight Pull
– Pedali: Shimano XTR
– Obročniki: CZero Superlight Hi-Impact Carbon, tubeless
– Pnevmatike: Onza Canis FRC, 29 X 2.25
– Sedež: ISM 30 – PM 2.0
– Sedežna opora: RockShox Reverb STH 125
– Teža: 10,45 kg

Fotografije so iz Igorjevega osebnega arhiva

Preberi še
Garaža: Nejčev Bird
Garaža: Luka in njegov genij
Garaža: Primožev Rallon
Garaža mtb.si: Mahov Norco Torrent

Sledite nam