26. aprila 2020

Primo Ravnik – Figaro je “malega” in vsestranskega Genija domov pripeljal za drugo kolo, pa je postalo prvo. Omislil si je različno velika obročnika, izbirčen je pri kokpitu.

Nikamor ne gre brez svojega GoProja, vedno išče nove izzive, je nekdanji tekmovalec v spustu, gorenjski divjak, ki se loti najbolj ekstremnih podvigov. S 112 kilometri na uro je drvel po doskočišču planiške velikanke, ob stoletnici hidroelektrarne Moste pri Žirovnici se je spustil po 60-metrskem jezu. Najraje pa vihti orodje in ureja trejle. Med ustanovitelji festivala Trans Julius je bil in še trener mladih gorskih kolesarjev pri KK Žirovnica je, tudi reprezentantom je že pilil tehniko. Primož Ravnik – Figaro prisega na Scotta.

Kolo: Scott Genius 920 (2020)

Primož: Kolo za večje izzive in norenje po bikeparkih sem že imel v garaži, potreboval sem čim bolj vsestransko kolo za vse ostale vsakodnevne izzive. Scott je svojega Geniusa predstavil pod besedami KATERIKOLI TRAIL, KADARKOLI. Ni bilo kaj veliko za razmišljati in v garažo je prišel Scott Genius 920, kolo, ki ga imam tako za treniranje mladih ali za še tako zahtevno visokogorsko pot. Zelo dobro se znajde tudi v kolesarskih parkih.

Nekaj detajlov, ki so spremenili Geniusovo osnovno podobo

Primož: V prvi vrsti je bilo kolo Scott Genius mišljeno kot moje drugo kolo, vendar je na način dela in vsakodnevnih obveznosti postal moja prva izbira. Velikih sprememb na kolesu ni bilo, razen parih detajlov.

Največja sprememba je sigurno različna velikost obročnikov, spredaj vozim 29”, zadaj pa 27,5”, saj se je v enoletnem testiranju izkazalo za zelo dobro izbiro ter tako kolesu da še večjo vodljivost.

Krmilne opore ter krmila vedno menjam na vsakem kolesu, ker imam svoje nastavitve, ki mi odgovarjajo glede na način vožnje. Največ fokusa pa je na ročajih, zelo rad testiram nove stvari in vedno iščem najbolši oprijem. Trenutna izbira DMR DeathGrip pa je največje presenečenje v zadnjem času, lahko bi rekel, da so to najboljši ročaji, kar sem jih imel na kolesu: vrhunski oprijem ter udobje.

Zadnja, največja sprememba, pa bodo zavore. Še vedno iščem zavore, ki bi bile najboljša izbira za vse dogodivščine.

Specifikacije:

– Okvir: karbon
– Vilice: FOX 34 Float Performance, Air Grip 3
– Blažilec: Fox NUDE TR EVOL
– Krmilna opora: Race Face Turbine 35 mm
– Krmilo: Race Face Atlas 35 mm, 800 mm
– Ročaji: DMR DeathGrip
– Zavore: Shimano SLX – čakam na zamenjavo Sram CODE
– Rotorji: Sram
– Menjalnik in ročica: Sram GX
– Kaseta: Sram XG1275, 10-50t
– Veriga: Sram CN NX Eagle
– Gonilka: Sram GX
– Verižnik: Sram GX Eagle DUB Boost 32t
– Gonilni ležaj: Sram DUB PF
– Pedali: Race Face Atlas
– Obročniki: 29 Syncros Revelstoke 2.0, 27.5 DT Swiss EX 471
– Pnevmatike: Continental Der Baron
– Sedež: Selle Italia
– Sedežna opora: Syncros Duncan 2.0
– Nosilec bidona: /
– Teža: 14 kg

Fotogafije so iz Primoževega arhiva

Preberi še
Garaža: Primožev Rallon
Garaža: Blažev Honzo
Garaža mtb.si: Urošev P26

Sledite nam