Boris Režabek, Rose The Bruce
Freestyle dostava
Wheelbase Maxxis Freestyle Giant Unior DH Cup SloEnduro
9. novembra 2020

Boris Režabek, letalec iz Majšperka, pokaže svojo igračo za vrtenje v zraku. Preprosto, lahko in z vsaj eno pomembno tehnično rešitvijo, ki sicer ni ravno standard na gorskih kolesih.

Boris Režabek je mladi mož za vsestranske potegavščine na dveh kolesih. Rdeča nit je to, da se rad odlepi od tal in v zraku potegne kak trik. Od pumptracka (no, tam je še najmanj skakanja) do dirta in skate parkov ter tudi večjih skokov in igranja po bike parkih (za večje stvari ima sicer tudi večje, polnovzmeteno kolo). Tako je nastopil tudi v disciplinah pumptrack in speed & style na letošnjem Crankworxu v Innsbrucku.

Crankworx Innsbruck proti koroni in vremenu
Na verigi: Boris Režabek

Rose The Bruce, Boris Režabek

Kolo: Rose The Bruce (2020)

Boris: “Za to kolo sem se odločil zaradi sodobne geometrije in predvsem zaradi kratkega zadnjega dela (cevi ob verigi), zelo kompaktno je in s tem omogoča lažje izvajanje trikov. Prav tako je kolo primerno za več različnih disciplin od skate parkov do velikih skokov na slope style objektih.”

Katere komponente bi izpostavil in zakaj?

Boris: “Komponenta, ki verjetno najbolj izstopa, je zavora – ena sama, saj zadošča pri ustavljanju. Gre za kombinacijo bmx zavore in zavore za cestna kolesa. Bmx zavora “gyro” je vse bolj pogosta tudi na dirt jump kolesih. Je sistem, ki ti omogoča vrtenje krmila v nedogled, saj pri vedno daljših poligonih in vedno zahtevnejših trikih potrebujes možnost večkratnega vrtenja, ne da bi bil omejen na število obratov kot pri navadni zavori.

Zgornji del zavor je na pletenice zaradi gyro sistema, a pletenica se nato pripelje do čeljusti TRP HY/ROAD, ki je hidravlična kot pri nekaterih cestnih kolesih. Čeljust ima svoj zaprt hidravlični sistem, ki se sproži s pletenico in deluje kot navadna disk zavora zase. S tem pridobis nazaj moč hidravlične disk zavore.”

Specifikacija

  • Okvir: Rose the Bruce 2020, aluminij, velikost L
  • Vilice: Rockshox Pike DJ 100 mm (2x token, 250 PSI)
  • Blažilec: Čvrste noge
  • Krmilna opora: Chromag HIFI V2 31 mm
  • Krmilo: DMR Wingbar MK3 31,8, 735 mm
  • Zavore: TRP HY/RD
  • Rotorji: 160 mm
  • Menjalnik in ročica: –
  • Kaseta: Single speed 13T
  • Veriga: KMC X9SL
  • Gonilka: Sram GX Eagle DUB 165 mm
  • Verižnik: Sram 32T
  • Gonilni ležaj: Sram Dub
  • Krmilni ležaj: Acros
  • Pedali: Chromag Contact
  • Obroč zadaj: Spank Spoon 32
  • Obroč spredaj: Spank Spike Race 33
  • Pesto zadaj: Hope pro 4 EVO singlespeed, 32H
  • Pesto spredaj: Hope pro 4, 32H
  • Napere: DT Swiss DT Competition
  • Pnevmatika zadaj: Maxxis DTH 26X2.30, zračnica Tubolito
  • Pnevmatika spredaj: Maxxis Ikon 26X2.20, zračnica Tubolito
  • Sedež: Chromag Overture
  • Sedežna opora: Truvativ Descendant
  • Objemka sedežne opore: ID bolt 31,8 mm
  • Teža: 10,8 kg

Borisu sledi na @borisrezabek

Fotografije Jernej Zadravec @jernejzadravec

Preberi še

Garaža: Jakov Range C7
Garaža mtb.si: Urošev P26

Loose Cycles Leatt akcija
Freestyle Giant SloEnduro Wheelbase Renthal Oblikovalski studio Ideator
Sledite nam