24. aprila 2020

Vzdržljivka nas je presenetila z izbiro. Ob polnovzmetenem Geniusu za hude ture in dirke namreč veliko kilometrov naredi z malo predelanim … trekingom!? Saj mu manjka le še drugo krmilo in bi bil makadamkar …

Ni vedno oh in sploh kolo tisto, ki je ta prvo pri hiši. Recimo, da si lastiš enega endura, a si še vedno toliko kolesarskega odvisnika, da potrebuješ še eno kolo, ki je v uporabi vsak dan, za nujne stvari ali za preprosto kolesarjenje po makadamu, nekam daleč. Tokrat skoraj treking kolo, pa ne takšno z vzmeteno sedežno oporo in s krmilom, postavljenim kakšnih 15 centimetrov nad višino sedeža. Nekaj preprostega in zanimivega si lasti tudi Anja, ki nas je, ko smo jo povabili v rubriko garaža, kar nekako presenetila s svojim izborom.

Anja Plešnik je ljubiteljica zunanjih športov. Zaprla je vrata odbojkarske dvorane in odšla v gozd. Za svojo dušo je začela teči, kolesariti, turno smučati, veslati, plezati … Ampak od vsega tega največkrat izbere turno smučanje, ko pa sneg izgine, se v iste klance požene z gorskim kolesom. Leta 2017 je v dresu mtb.si skupaj z Majo Zavrl odlično zaključila tudi etapno gorskokolesarsko dirko Mitas 4Islands.

Kolo: Merida Speeder T3

Anja: Iskala sem eko prevozno sredstvo za v službo in med poplavo oglasov opazila treking Merido Speeder T3. Po nekaj transportih v službo sem hitro ugotovila, da bi mi, seveda malo spimpana, lahko odlično služila kot kolo za trening, makadamkanje in ciklokros. Aja, stala je le 350 evrov in za malo denarja sem dobila veliko muzike.

Scott Genius pa je tisto kolo, ki mi že leta zares poganja kri po žilah. Z njim sem prepeljala maraton Black Hole, Marš na štenge, World Games of MTB v Saalbachu in seveda 4 Islands. Željo za naprej imam že izpolnjeno, saj sem v domačo garažo pravkar zapeljala čisto novega Geniusa! Tudi njega čaka nekaj sprememb. Se vidimo v garaži še enkrat?

Komponente, ki so dale delovnemu konju nov pomen

Anja: Pnevmatike. Tiste cestne špagete sem zamenjala za nekoliko širše in s profilom, takšnim kot ga imajo prava kolesa za ciklokros. Trenutno vozim Continental. Spredaj Cyclocross speed, zadaj Double Fighter. Že kakšno leto brez defekta (trkam po lesu).

Kaseta! Kolo spada v rubriko fitnes koles, zato je v osnovi prestavno razmerje namenjeno bolj ravninski vožnji (3X9 prestav, spredaj 30-42-52, zadaj 11-25). Kakšno leto sem se mučila s tem razmerjem, nato pa zamenjala kaseto za večjo: 12-36 zob. Razmišljala sem tudi o predelavi na sistem 2×9, a zaenkrat mi trije prednji cirkularji pridejo še kako prav.

Kolesarjevo delovno okolje. Namestila sem daljšo in bolj položno krmilno oporo in novo krmilo, ki je precej širše, kolo pa zato lepše vodljivo. Penaste ročaje sem zamenjala za Octane One, ki mi najlepše sedejo v roke. Privila sem še nosilec za Garmin Oregon 650. Ta ne manjka na nobenem mojem kolesu. In še sedež. Čez Powerja ga ni, tako da tudi na Meridiki sedim v udobnem Specializedovem fotelju. 

Specifikacije:

– Okvir: ALU
– Vilice: Merida Spider LITE
– Krmilna opora: Pro LT, 100 mm
– Krmilo: Procraft Flat 9o, 740 mm
– Ročaji: Octane One
– Zavore: Avid V Brake FR 5
– Menjalnik in ročica: Shimano SLX 9 speed / Shimano Tiagra
– Kaseta: Shimano, 12–36 
– Veriga: Shimano HG
– Gonilka: FSA Gossamer Megaexo
– Verižniki: FSA 30-42-52
– Pedali: Shimano PDM 520
– Obročniki: Alex Rims Race 24
– Pnevmatike: Continental Cyclocross Speed / Double Fighter
– Sedež: Specialized Power
– Sedežna opora: ALU, hišne znamke
– Nosilec bidona: Elite
– Teža: 11,1 kg

Fotografije so iz Anjinega arhiva

Preberi še
Garaža: Borov Steamroller
Garaža mtb.si: Mahov Norco Torrent
Garaža: Primožev Rallon

Sledite nam