4. oktobra 2016

Enduro je novi all mountain, pravi Mah, in se na testu razbije po nekaj metrih spusta. Ob koncu sezone tale verzija Reigna že za manj kot dva jurčka.

Kolo: Giant Reign 27.5 2 LTD, letnik 2016, velikost M

Značilnost

Giant je umetnik oblikovanja aluminija. Reignovemu okvirju so namenili 160 mm hoda spredaj in zadaj, 65-stopinjski kot vilice, nizko težišče, platformo vzmetenja Maestro, 27,5-palčne obroče in ga s tem postavili visoko v enduro razred. Reign ima več hoda kot vsa tri moja gorska kolesa skupaj. Zanimalo me je, če je Vladar uporabno vsegorsko kolo za dnevne ture.

Romantično razmerje

Najprej sem vprašal, če je okvir res velikost M. Nizek, dolg, močan in s širokim rogovjem (balanco) je v ljubljanskem Freestylu čakal name kot bik v ogradi na kavboja. Prav po filmsko me je že na začetku spravil s sebe. V drugo sem se ga lotil drugače in ga ukrotil – ali pa on mene.

Priložnost za furanje

Lep poznopoletni vikend v Posočju. Prvi dan Monte Mia s spustom v Pradolino in grdim padcem že po nekaj metrih. Zlomljeno objemko prednje zavore sem za silo rešil s teso, samozavest pa je šla nekam v franže. Drugi dan z bolečinami po stari trasi Soča mtb maratona. Tesa je še vedno držala in samozavest je še vedno nekje tavala.

Več o testni turi v članku V objemu ovijalke

Vtisi

– Testno kolo je bilo lepo vzdrževano in dobro nastavljeno. Pohvala za Freestyle.
– Vzmetenje sem si nastavil bolj na mehko, saj sem ga želel čim bolje izkoristiti na spustu. Priznam, da tolikšnega hoda nisem vajen.
– Dokler Reigna ne priganjaš, se prav lepo vzpenja. Na zahtevnejšem terenu se začne zadek posedati. Nihanje lahko omejiš z višjim tlakom v zadnejm amortizerju.
– 800 mm široko krmilo omogoča natančno vodljivost, a je bilo meni preširoko. Morda sem zato zapel ovijalko in padel.
– Ob padcu sem zlomil ročico prednje zavore. Na srečo so imeli v Freestylu na zalogi samo ročice in me je zamenjava stala le dobrih 20 eur. Čeprav običajni Deore, so zavore z diski 200/180 brez režav opravile z mojo težo in hitrostjo.
– Za pravilno kadenco so skrbele prestavne ročice SLX 2×10, prednji menjalnik Deore in zadnji XT Shadow. Na prednjega sem nekajkrat pozabil.
– Na nobenem od mojih koles nimam potopne sedežne opore, tokrat pa mi je prišla zelo prav. Žal je prelimana ročica zavore ovirala pritisk na komandno ročico, a je ta vseeno delovala.
– Spodnji del okvirja je zaščiten z debelim gumijastim ščitom, kar je glede na namembnost kolesa zelo dobrodošlo.
– Večino kablovja je v maniri sodobnih okvirjev speljano po njihovi notranjosti. Tudi tisti za potopno sedežno oporo.
– Vzmetenje Maestro obljublja neodvisnost zadnjega trikotnika od poganjanja in zaviranja ter vsrkavanje vsakršnih neravnin, a sem ga z nizko nastavljenim tlakom zadnjega amortizerja malo zmedel.
– Po padcu sem bil med spusti precej zadržan. Vseeno sem užival v (zame) skoraj neomejenem hodu vzmetenja.

{loadposition inside}

Za koga

Za vsakogar, ki se mu ne mudi navzgor, a ima na spustu rad pod seboj dobro in zaupanja vredno mašino. Ukrotila ga je mama Cindro, po bosanskih hribih se gor in dol z njim vozi prijatelj Ozren. Enduro kolesa so dokazala svojo vsestranskost. Enduro je novi all mountain.

Če gledamo po opremi, je dvojka kljub oznaki LTD na najnižji Reignovi stopnici. Kolo je opremljeno s cenovno ugodnimi, a kvalitetnimi in zanesljivimi komponentami, zato ni namenjeno pozerjem ampak tistim, ki si takšen razred kolesa želijo voziti.

Odličen bik za tistega, ki ga zna krotiti, a jaz bom še nekaj časa ostal na teličku.

Na jetra

– Posedanje na vzponih je ena od stvari, ki jih na mojih kolesih nisem vajen. Hod vilice lahko delno omejiš. Ob agresivnejšem pedaliranju navzgor pa zadaj popusti tudi platforma Maestro.
– Krmilo mi je bilo s svojimi 80 centimetri preširoko. Če bi bilo kolo moje, bi mu odvzel 2 cm na vsaki strani.
– V enem letu sem se povsem odvadil prednjega menjalnika in zmešnjave kablov na krmilu. Vse, kar je več od 3 (no, naj bo zaradi potopne sedežne opore 4), je preveč.

Cena

Redna cena 2.699 € je sedaj, na koncu sezone, padla na 1.992 € za gotovino.
Najbolje opremljeni Vladar je skoraj enkrat dražji.

Džojrajd omogočil Freestyle
Več o kolesu na www.giant-bicycles.com

Sledite nam